Wij onderscheiden 3 fasen in onze projectaanpak:

  • Eerste vrijblijvende afspraak om de bouwwensen te bespreken en ze te vertalen in concrete oplossingen, passend bij het budget.
  • Op basis van alle informatie uit het gesprek vragen wij verschillende offertes op bij onderaannemers om vrijblijvend een scherpe en zorgvuldige offerte aan te kunnen bieden, altijd voorzien van een uitgebreid kostenoverzicht ter onderbouwing van de aanneemprijs.
  • Indien gewenst maken wij een tweede vrijblijvende afspraak om de offerte te bespreken, vragen te beantwoorden, punten in de offerte aan te passen en vervolgafspraken te maken, zoals een aangepaste offerte of de startdatum van het bouwproject.
  • Voor aanvang van de bouwfase starten wij met de werkvoorbereiding en stellen wij een heldere, realistische planning op die wij ‘in de cloud’ met de opdrachtgever delen. Zo heeft een opdrachtgever altijd beschikking over de meest recente versie.
  • Eventuele wijzigingen in de planning communiceren wij proactief, evenals vorderingen op de bouwplaats en zaken als meer- en minderwerk.
  • Wij zijn altijd telefonisch, via WhatsApp of e-mail beschikbaar voor spoedeisende vragen tijdens het bouwproces.
  • Voor de afronding van de bouwfase maken wij een afspraak met de opdrachtgever voor de oplevering. Gezamenlijk lopen wij een rondje door de woning (of het bouwobject) en bespreken mogelijke opleverpunten. Wij leveren pas op zodra een opdrachtgever 100% tevreden is.
  • Na de oplevering van het bouwproject start de garantiefase en aansluitend de onderhoudsfase.
  • Wij ronden de werkzaamheden af met een kort klanttevredenheidsonderzoek. Met de ontvangen feedback kunnen wij bijsturen waar dat nodig blijkt.